torsdag 8 december 2011

Inspiration sökes!

Åååh, när jag vaknade imorse, omåttligt trött och ledbruten ungefär som vanligt så tänkte jag ändå att idag, idag ska jag bläddra i böcker, tidningar, kolla bloggar och bli inspirerad och pyssla loss och kanske baka när pojkarna sover! Ja, baka! Dra ett varv med dammsugaren också och...

Jag hämtade upp böcker av lite blandad kompott som jag inte tittat i pålänge men som kickar igång tankarna lite, placerade dem i favoritfåtöljen. Där tänkte jag, där ska jag sitta och dricka kaffe och bara ta det lugnt en stund.
Inspirationen väntar!


Blandad kompott av gammalt och "nytt"

Mina älsklingar
Det har kommit snö i natt, ungefär 7 cm glädje! Men insåg jag även 7 cm grovgöra med snöskyffeln. Overaller på, näsor snöts, pulka och snowracer fram och så gjorde vi massor av fina spår på gräsmattan. Försökte skotta lite emellanåt så att inte min planerade tid i fåtöljen med alla böckerna skulle gå förlorad. Men med två söta rödnästa pojkar som uppgivet satt och väntade fick mig att lämna skottningen.

Nu inspirationsdags... fast först dammsugaren, byta sängkläder, diska undan efter lunch och sedan... kanske det blir en stund i fåtöljen. Men kolla in den här om du vill ha Inspiration!?

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...