torsdag 15 december 2011

Barnrum

Dagens triss kommer från barnens rum:



  • En grön Puppy designad av Eero Aarnio ska mina barn ha! Det hade jag bestämt sedan långt innan det var aktuellt. Så när V var ett halvår ungefär så slog jag till på denna fantastiska hund som tillverkas av Magis. Men om det är någon favoritleksak vågar jag inte säga... Står mest och är snygg!

  •  Det färgsprakande 70-tals tyget hade min man i sitt rum som barn, nu häger det det i lillkillens rum. Tror att det är från IKEA men inte helt säker, visst blir man glad!

  • Hyllan/hängaren Tut-tut är köpt på Gladsaker. V har den ovanför sängen med några böcker på, funkar även som hängare. Tycker att formen är så fin och känns som att den kan hänga med ett tag.

Puppy

Tyg "tavlan" från 70- talet

Hyllan tut-tut

Åh, bildkvaliten är ju inte den bästa... Men så går det när man fotar snabbt med mobilkamera, hoppas på överseende!

Lilla liten visar här hur skoj Puppy är... ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...