fredag 27 april 2012

Snart blir jag väl uthängd i fuskbyggarna...

Vardagsrums- och kökstapet på plats!


En stackars familj har blivit lovad guld och gröna skogar. En fantastisk vision har målats upp men vad hjälper det när familjen står på bar backe, med ett hus i ruiner och inte en tråd på kroppen. Byggherren hade inte setts till sedan huset plockades ner bit för bit, ursäkterna har varit lika hala som en hink med ål. Men så äntligen, efter en reprimand från Samvetsverket så har det börjat hända grejer. Innerväggar är målade, tapeter på plats, köksrenoveringen har påbörjats... Dockhuset börjar ta form!

Fredagsmyset närmar sig,
// Sandra

Pssst! Det är undertecknad som spelar både rollen som skurken och hjälten i detta drama...

6 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Haha du e för rolig. Ska bli spännande att se resultatet sedan. Hoppas ni hade en mysig date i onsdags du och maken :)
Visst är datorn en tidstjuv. Jag fastnar där om kvällarna när jag bara ska.........
Ha en underbar fredag.
Kram Kristina

MammaElva sa...

Hihi, ser fram emot att se resultatet!! Ha en kanonkväll!! //Elin

Edith och Jag sa...

Du är ju för rolig! Hoppas att dockfamiljen blir nöjd med renoveringen ;)
Jag håller med om att datorn kan vara en riktig tidstjuv. Det är lätt att fastna där och det märkliga är att jag lätt får en känsla av att det faktiskt är något viktigt jag får uträttat när jag sitter där och surfar eller leker med bilder. Den här veckan har dock varit så fulltecknad att jag knappt hunnit slarva bort någon tid vid datorn. Så blir det ibland.
Trevlig helg!
Ps. Hade ni en trevlig date?

Galenskap och lite allvar sa...

Ser att fler än jag roades av ditt inlägg....hahaha
Blev först lite orolig....

Hoppas att er date blev så där bra som du hade hoppats!

Ha den underbar helg
Kramelikram Veronica

CreandoPhoto sa...

Phu! Vilken tur! Jag som verkligen började oroa mig för familjens om stod utan tak över huvudet :)

Malin på pastill.nu sa...

Haha, skönt att läget är lite mer stabilt nu :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...