torsdag 12 april 2012

Så det säger ni...


Virkar i rosa, just nu!


Rosa, rosa, rosa, pasteller, bara inte orange... det är åsikterna om bonusfärgen i färgutmaningen. Rosa?! Ja, har ni sagt det så, för mig kommer det att bli en riktig utmaning! Vid en snabb blick var en trött liten disktrasa och en leksaksgris det rosa jag kunde hitta hos oss, förutom det rosa jag håller på och vikar...

Färgutmaningen är inne på sin 5:e och sista vecka men jag kände att jag inte kunde sluta där så det blir en bonusfärg, vill du vara med? Gammal som ny utmanare är välkomna! Lämna en kommentar så länkar jag till dig i mitt rosa inlägg som kommer på måndag, länka gärna tillbaka till mig så att dina läsare kan hitta till flera rosa inlägg. Hur du sedan väljer att tolka rosa är helt fritt, bilder är alltid kul och beskrivande men du kan lika gärna bara skriva dina tankar om färgen. Vill du läsa mer om färgutmaningen kan du göra det här!

Ha en toppendag!
// Sandra

9 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Så roligt! Nästa vecka blir det fotografering hos dottern förstår jag :) Jag är med!!!
Kramar Kicki

hanna sa...

Jag vill gärna vara med..rosa är perfekt för mig. Fast den nu int uppfyller hela mitt hem, finns det alltid några detaljer :-)

Frida sa...

Hej! Vill bara säga att jag verkligen gillar din blogg och har länkat från min blogg :)

Emma sa...

Rosa! Kul :)
Kram!

Edith och Jag sa...

Jag hoppades faktiskt på rosa! Jag är så klart med och så kul att du är med på min och Kristinas fotoutmaning. På söndag är vi "på väg".
Kram Maria

frupersson sa...

Hej!
Har nyligen hittat din blogg...gillar den :)
Vill jättegärna haka på den extra färgutmaningen med rosa!

Borgmästaren sa...

Ja men då kör vi då. Är självklart med.

Stina Glaas sa...

Åh, jag som var så inställt på att ta över. Jaja. Då får jag väl haka på din fortsättning istället. (Har haft fullt upp denna veckan och inte hunnit vara så mkt vid datorn.)

Stina Glaas sa...

Jag hade tänkt mig fem färger till. Så då tar jag gärna fyra till efter rosa. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...