fredag 24 augusti 2012

Velig och tveksam men pysslade lite



Pysslat hårsmycke...





Vi ska på bröllop på lördag. Ända upp till Arvidsjaur, trots att man kan tycka att vi bor i Norrland så är det ändå drygt 52 mil för oss att åka! Barnen lämnas efter vägen, etapp ett av resan börjar idag efter jobbet för att fortsätta tidigt imorgon bitti. Jag har jagat klänning, köpt hem, lånat, provat, lämnat tillbaka, bytt och provat lite till. Tror att jag har landat i en randig sak i starka färger mot neutral botten men den plommonfärgade spökar fortfarande...

Hur som, jag är inte så mycket för smycken men pysselivrig så bestämde jag mig för att göra någon typ av hårsmycke. Tyckte att det kunde bli fint mot mitt nyfärgade mörka hår. Hela kvällen gick åt för det har var en ny typ av pyssel för mig, långt mycket mer pillrigt än jag trodde och inte riktigt rätt redskap. Tror trots det att det blev rätt fint men nu mycket osäker på om det passar outfiten.

Vad tycker du?!

// Sandra

4 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Jättefina tycker jag!

Annika GW sa...

Passar utmärkt för fest och bröllop! / Annika

Malin på pastill.nu sa...

Jag tycker det var skitsnyggt! Vad är det för outfit till?

Emma sa...

Hårsmycken är ofta pricken över i tycker jag. Ditt är jättefint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...