torsdag 15 december 2011

Kärlek på recept, ja tack!

Åh, idag känner jag mig liten frusen och krasslig. Förkylningen bara går runt runt här hemma, barnen börjar pigga på sig men då var det dags för mig igen...

Försökte se extra liten och behövande ut när mannen skulle till jobbet och frågade om han inte kunde "vaffa" idag, vård av fru liksom. Icke! Försökte då med 2-åringen om inte han kunde göra lite kaffe till mamma, han har ju otaliga gånger sett på när jag drar igång bryggaren, inte det heller...

Men då kom jag på att jag för några dagar sedan såg detta fantastiska uppiggande pyssel på hemmakanalen. Det är påhittiga fina Sofia som har bloggen Hildas hem som gjort detta. Kärlek på recept! Jag tar en rejäl dos, kompletterar med mjukisar, raggisar, tjocka koftan och kaffe (som jag bryggt själv) och sedan får det bli en lugn och stillsam dag. :)

Bilder från www.hildashem.se

1 kommentar:

Jenny sa...

Fy attans, det finns ingen rättvisa. Jag tycker nog att mannen din kunde ha vaffat iaf =).

Krya på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...