onsdag 14 december 2011

Inredare

Jag gillar inredning! Prenumererar på en del inredningstidningar och följer de flesta inredningsprogram på tv. Tittade på "Äntligen hemma" igår men Lulu tillhör inte följande 3, hur kunde hon måla den öppna spisen i lila!? Jag har svårt för när det inte görs ordentligt utan bara hafsas på. Stör mig därför på ostrukna gardiner, slarvigt sydda kuddar och liknande. Eller när inredaren helt o hållet kör över "beställaren" som Simon & Thomas ibland kan göra...

Dagens triss består av mina 3 favorit tv-inredare:
  • Jon Eliasson, Roomservice. Jag gillar nog allt som Jon tar sig för och vilket energiknippe! Det är ordentligt, genomtänkt och ödmjukt på något sätt.
  • Mija Kinning, Bygglov. Som textilare kan man inte låta bli att älska Mija som alltid har symaskinen med och som syr så fint! Tycker även att hon gör väldigt fina lösningar och lyssnar in vad de hjälpande vill ha.
  • Susanne Molinder, Roomservice. Länge sedan jag såg henne på tv men när hon medverkade i roomservice var hon en av mina favoriter. Svalt och avskalat men med finess.

Jon Eliasson

Mija Kinning

Susanne Molinder

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...