söndag 11 december 2011

Hipp hipp hurra!

Firarflaggan är på plats :)
Det är min födelsedag idag!
Jag gillar att fylla år, inte alls för det där matematiska att man måste lägga till en siffra till siffran man redan hade och att det blir lite mer för varje gång... Utan för att jag fick sovmorgon och sedan väckt av söta pojkar (mannen är självklart inräknad )som kom med paket och skönsång. Följt av frukost, snälla barn och en liten shoppingtur, fortfarande snälla barn, tid i syrummet, fantastisk middag lagad av mannen och nu fika och tv-mys.

Uppvaktad har jag blivit också, post har kommit, telefonen har ringt, mail och sms har dimpt ner och sådanahär dagar är ju facebook fantastiskt :) lustigast var väl sms:et från "Citygross" som skrev "Grattis på födelsedagen" och sedan inget mer... (Kanske ska gå dit och tacka dem imorgon... ) På Plantagen fick jag en rosenbukett för att det var min dag idag, TACK det var mycket uppskattat!

Som sagt jag gillar att fylla år!
Födelsedagsmiddag á la Mannen :)






2 kommentarer:

Elvira Spekulerar sa...

Grattis! Låter som att du har haft en finfin födelsedag!

sveas punkt. sa...

Tack! Ja, visst har jag det :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...