onsdag 13 juni 2012

Kanske är det en kulpåse?

Mobilfodral i ljusblå och lime...

...snyggt till jeans

och blomman går att ta loss och sätta på något annat!


Tack alla fina som vill vara med i min lilla utlottning. Era hälsningar värmer så in i bängen och mina mungipor tänjs nästan till bristningsgränsen! Kul med flera nya läsare, håller tummarna för er allihop och skulle helst vilja virka virka virka så alla kan få en vinst!Vilken boost för egot att läsa om allt det fina ni skriver, TACK!

För den som är på språng i sommar men som vill ha mobilen med sig kan det här virkade mobilfodralet i ljusblå och limegrönt vara den bästa vinsten. Blomman kan tas bort så vem vet kanske är det inte ett mobilfodral utan en kulpåse eller kanske glasspengsförvaring..? Och blomman den kanske hamnar på mormors krage istället?

Hoppas ni alla får en toppendag!

Kram Sandra

2 kommentarer:

MammaElva sa...

Snygg! Du är så händig :)

Edith och Jag sa...

Måste ju vara helt perfekt att ha ett sådant mobilfodral när man har kjol utan fickor!
Tack för att du berättade om hur du gjorde din header. Min är gjord som ett collage i Picassa. Innan jag gjorde collaget redigerade jag bilderna i pixl.com och tonade ner färgen i dem geneom att använda effekten Old photo.
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...