lördag 16 juni 2012

Kan man baka pärlor?

Är det godis eller är det pärlor som bakats i ugnen?


Det finns vissa bloggar som bara sprudlar av finfina tips och pyssel! En som jag tittar in till varje dag är Pastill. Trots att vi har helt olika stil, blir jag alltid inspirerad och tror att det kan vara därifrån som jag faktiskt gillar rosa lite i smyg nu...

Senaste tiden har hon tipsat om läderarmband iform av rosett, (idag var jag till Erikshjälpen och köpte en röd mocka jacka som nu är ituklippt och ska förvandlas.) att man kan smälta vanliga pärlplattepärlor i ugnen så att de blir platta, runda och godisaktiga! Gillar du kakfat på fot av loppade tallrikar så ska du absolut kika in hos fröken pyssel och hennes blogg Pastill och bli inspirerad du också!

Fortsatt trevlig lördag önskar jag. Vad pysslar du med?

// Sandra

2 kommentarer:

Emma sa...

Pastills blogg är verkligen trevlig och inspirerande. Jag är egentligen ingen pysslig typ. Men jag älskar att skriva och så pysslar jag en del med min lilla blogg :)
Ha en trevlig lördagskväll!

kavallinskan sa...

Ja, Pastills blogg är verkligen fin och inspirerande!

Ha en fin kväll!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...