fredag 1 november 2013

Remake

Tilltufsad PS ljusstake från IKEA fyndades...

... och blev såhär snygg efter en stund i sällskap
av mannen och en burk med sprayfärg!

För ett tag sedan fyndade jag den fina, men lite tilltufsade PS ljusstaken i fyndhörnan på IKEA. Ett dekoex som både fått sig en smäll och behövde rengöras. Delarna tvättades av och slipades lite lätt, jag inhandlade en burk med sprayfärg och efter en stund i sällskap med min käre make så blev den såhär snygg!

Sprayfärg är grejen! Den gamla 90 tals skålen som också fick samma behandling blev galet snygg, men den visar jag en annan gång... Imorgon är det dags för Härmapan igen, vill du vara med? Här kan du läsa om hur det går till!

//Sandra

2 kommentarer:

maria syr och så vidare sa...

Riktigt fin! Det där tänker jag ofta att jag borde göra men har hittills inte ens lyckats få tummen ur och köpa sprayfärg (köpa pysselgrejer brukar ju annars gå förvånansvärt lätt :))

CreandoPhoto sa...

SÅ fin den blev. Jag älskar sprayfärg. Tyvärr har sonen börjat göra det också, så när jag ska använda min färg är den ofta slut numera :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...