tisdag 29 oktober 2013

Syföreningsmöte - Rävmössa

Rävmössa i trikå

Stor är nöjd -Mamma vad säger räven!?

What does the fox says?! Med gruppen Ylvis går på repeat, både lyssnas på och tittas på via olika sociala medier. Stor börjar nog tröttna på att jag syr och virkar mycket till bebisen för igår fick jag frågan om jag inte kunde virka en rävkostym till honom... Hmm, tänkte jag och sydde istället en rävmössa efter lite samma stil som vetekuddarna som jag sytt på sistone!

Detta får bli mitt bidrag till veckans syföreningsmöte hos Husmorsskolan.

//Sandra

P.s På lördag är det dags för Härmapan igen... bara så att du vet så är det den 25:e i ordningen! Jättekul om du vill vara med, läs mer om hur det går till här!

3 kommentarer:

hennihenni sa...

Vilka sötnosar! :)

Eva sa...

Vilken kul idé, så läcker!
Kram Eva, Tinibelli

maria syr och så vidare sa...

Helt underbar! Gillar verkligen denna stilrena räv, förstår att han är nöjd!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...