lördag 19 oktober 2013

Härmapan - Virkade babyskor


Små babyskor virkade i ett stycke

Jag såg en bild och härmades...
 
Matchar fint mot den nyvirkade mössan!
 


Använd denna bild för att visa att du också är en härmapa!

Dags för härmapan igen, virkad och till bebis även denna gång...  bara för att det blir mycket virkat nu, det är det som jag relativt lätt kan ägna mig åt med allt större och sparkande mage, tiden räknar ner och nu är det bara omkring 50 dagar kvar till vår lilla bebis kommer!

Jag tror att det först var via Instagram som jag såg en bild på de här små skorna, klickade mig sedan runt i cybern och kom till Luulla och ett köpbart mönster. Men "hur svårt kan det vara?" tänkte jag och knåpade ihop mina små skor genom att kika på bilden.Under veckan som gått har det även blivit en matchande liten mössa till.

Har du härmats någonting? Vill du vara med i Härmapan? Alla som vill kan och får vara med och i korthet går det ut på att du visar upp någonting som du härmat/inspirerats av. I ditt inlägg länkar du till detta inlägg, använder dig av Härmapansbild ovan och berättar varitfrån du fått din inspiration. Sedan lämnar du en länk till ditt bidrag (obs, till inlägget inte till din bloggs första sida för då blir det svårt att hitta!) med hjälp av länkverktyget nedan! Du kan läsa mer om Härmapan här!

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
//Sandra

4 kommentarer:

maria syr och så vidare sa...

Vilka näpna små skor, superfina! Hur många gånger har man inte tänkt "hur svårt kan det va?" eller " det där borde man kunna göra själv?". Men det är ju inte alltid det blir så bra som dina skor. Kram Maria

Karin sa...

Supersöta små babyskor och jag gillar din döskalle, påminde mig om att det är dags att plocka fram mitt lilla virkade spöke. Ha det fint Karin

Anonym sa...

Sååå gulligt! Den som ändå var sådär duktig på att virka...
Trevlig kväll!!
//Petra

Återbruk av Åsa.Li sa...

Rakarns va söta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...