måndag 18 november 2013

Härmapan...

Använd denna bild för att visa att du är en Härmapa!

Finaste 4 åringen får modella mammas mössa!

Svart och baggy...

...ribbvirkad!

... Som pausade lite i förväg! Ojsan, hejsan nu blev det full rulle i verkliga livet, så den utlovade härmapan i lördags liksom bara försvann, inte kom den igen igår heller som jag hoppats men här ocn nu kommer iallafall länkningen!

Livet har istället fyllts av en sparkande lätt otymplig mage, som med bara ett par veckor kvar får mig att vara lite långsammare, lite tröttare och lite mer förvirrad. Vi har en badrumsrenovering på gång och under helgen har vi förberett och genomfört ett "rock-kalas" med 9 barn, för stor som blir 4 år idag! Pust, så jag hoppas det inte är allt för sura miner att jag istället klämmer ur mig min Härmapa idag!

Virkat, såklart, och ingen mindre än virkmästarinnan själv "Kungen och Majkis" har härmats när jag för någon vecka sedan virkade en ribbad, baggy mössa till mig själv!

TACK för fina kommentarer om härmapan, klart det bara blir en paus om intresse finns! Kanske räcker med en gång i månaden? Tema? Feedback mottages gärna! Jag hoppas att Härmapan kan dra igång i januari igen, med nya krafer!

Som vanligt kan alla vara med, stor som liten, virkare som bagare, nybörjare som erfaren. Det hela går ut på att du delar med dig av något som du härmat och på så vis ger lite "cred" till den du fått inspiration av genom länkning. Härmapans bild ska finnas med i ditt inlägg samt länk tillbaka till mig! Du lägger upp länken till ditt inlägg (OBS, länk till det aktuella inlägget inte till din bloggs startsida!) med hjälp av länkverktyget nedan, VÄLKOMMEN! Mer om härmapan hittar du här!

//Sandra

3 kommentarer:

maria syr och så vidare sa...

Klassikt fin och användbar mössa! Ingen fara att härmapan dröjde men får erkänna att jag hann bli lite rädd att det var någon som hade tittat ut allt för tidigt. Skönt att det bara var graviditetsförvirring och lite för fullt upp med roliga grejer! :)
Jag vill gärna att du fortsätter med härmapan, tycker att det är en så grymt bra idé! En gång i månaden kan ju vara en bra grej för att bli lite fler när det väl är och lite mindre jobb för dig. Kram Maria

sveas punkt. sa...

Tack för din omtanke och fina ord Maria! Ja, börjar känna att ett månadsinlägg kan vara lagom. I januari kör vi igen ;) Jättekul att du vill vara med!!

Lonelyfield sa...

Oo, vilken snygg mössa. Den måste jag oxå Härmapa!
http://lonelyfield.wordpress.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...