måndag 1 juli 2013

Ny look för några tior!

Ett par gamla trötta jeans och inköp för en femtiolapp...

Voila! "Nya" shorts, hårband och solbrillor för
"rivigare" sommarlook!

Idag börjar semestern! Förra veckan när familjen var iväg på semester och jag var kvar i stan och jobbade, hann jag med en del pyssel och ett besök på billighetsaffären. Jag kan inte låta bli att tycka det är riktigt kul att skrota omkring bland krimskrams och göra fynd. För visst måste man väl säga att en ny look för 50:- är ett fynd!? De guldfärgade nitarna för 10:- piffade till mina gamla trötta jeans som dessutom fick möta saxen och numera är ett par lite coolare shorts. Leopardmönstrat hårband för en tia, blir perfekt för att få bort den nyklippta luggen och lite färg i ansiktet och som pricken över i ett par pilotglasögon för 30:-. Ett linne, sandaler och den trötta tvåbarnsmamman är redo både för djurpark, cykeltur och glass i hamnen!

Önskar dig en toppendag!
//Sandra

3 kommentarer:

Bara Sara sa...

Bra investerad femtiolapp alltså! Gissa vad jag köpte idag!? Mustaschtape:-) Kram Sara

mymixednailpolish.blogspt.com sa...

ja det behöver inte kosta så mycket , gör det lite roligare också!!! ha det gott!!

HönaPöna sa...

perfekt... leohårband borde jag skaffa, nu när jag också blivit med lugg! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...