onsdag 10 juli 2013

Virkade blommor som blev till smycken


En liten bukett med...

...virkade blommor som förvandlades till...

För några månader sedan kunde de som följer mig på instagram (heter sveaspunkt där också...) se bilder på de blommor som jag virkade på beställning till en tjej på jobbet som tillverkar smycken under namnet PRAHLIN, de gör jättefina smycken av framförallt återvunnet material som bestick, beslag, glasprismor. Nu ville de testa lite mjukare material och hade sett mina virkade blommor som jag virkade i ett härmapaninlägg tidigare i våras... Hur blev då smyckena? Kolla här hos Vita Ranunkler så får ni se!

På lördag är det dags för den 17:e (!!) Härmapan, alla kan och får vara med och går ut på att inspirera genom att visa upp vad du blivit inspirerad av och "apat efter" använd härmapans bild och länka till mitt lördagsinlägg! Läsa mer kan du göra här.

Hoppas vi ses på lördag!
// Sandra

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...