söndag 20 maj 2012

Fotoutmaning vänner emellan - Nära

Närmare än närmast...


Närmast

ännu närmare...

...närmare...

...nära


Temat för dagens fotoutmaning vänner emellan är "Nära". Jag gillar att krypa nära det jag fotar men idag fick kameran komma nära mig. Ögat sägs ju spegla själen och närmare än så kommer man väl inte? Vad man kan utläsa av bilden på mitt öga låter jag vara osagt...
Jag har fotat med mobilkamera och använt mig av appen vignett demo och filtret velvia, en, två, tre, fyra och slutligen fem gånger! Gillar den pixliga effekten och de skarpa färgerna. Vill du se fler tolkningar på fotoutmaningen kan du titta in till Edith och jag eller Mamma med ambitioner och klicka dig vidare till de andra deltagarna i denna roliga fotoutmaning!

// Sandra

5 kommentarer:

Emma sa...

Vackert öga minsann!
Har också varit med och tolkat Nära!
http://krupnikov.wordpress.com/2012/05/20/fotoutmaning-vanner-emellan-nara/

Edith och Jag sa...

Åh vilken häftig tolkning av temat nära! Tanken att fotografera ett öga susade förbi men aldrig att jag kommit på att använda mobilen så. Det måste jag testa någon gång. Inspirerad igen!
Kram Maria

Malin på pastill.nu sa...

Himla snyggt öga har du! Finfin tolkning av temat!

MammaElva sa...

Fint! :) Näääääära som tusan! Ha en fin kväll påre!

maria syr och så vidare sa...

Häftiga bilder, roligt att vi fick se allihop. Gillar också de skarpa färgerna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...