lördag 24 augusti 2013

Härmapan nr 20!

Välkommen till Härmapan!

Denna vecka har det blivit en liten kanin...
Använd denna bild för att visa att du är en Härmapa

Hej och fantastiskt välkommen till den 20:e (!!) Härmapan! Det trodde jag faktiskt inte när jag gjorde det första inlägget under rubriken Härmapan... Men så kul! Kul att så många har varit med, vill vara med, kommer och går, kanske är det någon ny som hänger på idag?! Inga krav, bara dela med sig av sin skaparglädje! Läs mer om Härmapan här!

Min Härmapning denna veckan är en liten virkad kanin som jag hittade hos Emlansemlans Kreativa lilla blogg. Så söt, enkel och snabbvirkad, kika in till henne för det finns mycket annat fint att inspireras av!

Vill du vara med? Låna Härmapans bild, länka till detta inlägg och lägg upp länken till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget nedan!

Önskar dig en fin helg!
// Sandra

1 kommentar:

dammråttor och rabarber sa...

Söta lilla kaninen! Beundrar som vanligt ditt tålamod med virknålen, jag hade kommit två varv, max. /Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...