måndag 29 april 2013

Vad hände?

Upp och ner, ner och upp...


För två veckor sedan åkte jag till Uddevalla för att jobba, jobba med uppbyggnaden av ett helt nytt och fint varuhus! Superkul, inspirerande, mycket nya intryck och mycket energi. Men ungefär samtidigt så tappade jag lusten, lusten att virka, lusten att pyssla, lusten att blogga... Lite läskigt för helt plötsligt så såg jag inte meningen med att virka blommor i all sköns färger och knäppa orimligt många bilder på det, jag såg inte meningen med att vika diamantformer eller beskära och filtrera bilder för att lägga upp på instagram, skriva blogginlägg fanns inte på kartan för vad kunde vara intressant nog att skriva om?
Kanske var det en liten vårdepression som slog ut min skaparlust, vet inte vad, men nu är jag hemma igen och jag känner att det kommer tillbaka, lusten att virka, pyssla, blogga, det känns skönt! Imorgon ska jag visa er en liten tjuvkik på en interiör som jag jobbade med i Uddevalla, en interiör med textilfokus som jag tror är det som gjorde att jag fick min skaparlust tillbaka!

En riktigt fin och inspirerande måndag önskar jag dig!
//Sandra

5 kommentarer:

Melinda sa...

Härligt att du är "tillbaks"... gillar att läsa din blogg.
Ha en trevlig måndag!

/Melinda

Malin på pastill.nu sa...

Ja det där händer då och då och det bästa är nog att bara låta det vara så helt enkelt, att låta det komma tillbaks när det vill :-)

Annlin:s sa...

Vad skönt att du fick den tillbaka. Man kan känns så där ibland.
Kram
Anneli

CreandoPhoto sa...

Sunt låter det, att inte ha lust med precis allt alltid och samtidigt. Men välkommen tillbaka är du allt :)

frupersson sa...

Kanske är det bra att det går på sparlåga ibland...hur ska ideérna annars få spelrum om det bara sprillar på hela tiden...de behöver nog lite lugn och ro för att gro till sig...?
Kul att du är här igen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...