onsdag 17 april 2013

Borta, men inte försvunnen...



Oj, hej hallå!! Dagarna springer ifrån mig och jag är inte ens hemma heller. Om några veckor ska ett alldeles färskt och fint varuhus slå upp portarna, i Uddevalla, och mina kollegor är på plats och hjälper till med uppbyggnaden. Det är skoj, intensivt och inspirerande! Långa dagar, korta kvällar och jag sover som en stock! Saknar mina pojkar såklart men imorgon kväll styr jag kosan norrut igen.

Önskar dig en fin onsdag, glöm inte att det är dags för Härmapan på lördag, du är väl med?!
//Sandra

3 kommentarer:

MammaElva sa...

Full rulle förstår jag, men det låter också ganska kul! Förutom att vara borta från barnen förstås...

Ha en superfin onsdag! kram elin

Maria O. sa...

Låter som att du har väldigt intensiva men samtidigt roliga dagar :)
Kram Maria

Annlin:s sa...

Oj du verkar ha full upp. ;)
Kram
Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...