onsdag 7 november 2012

G som i Grabbar

G-rabbar som grabbar tag i varandra

Senaste tiden har det alfabetsbloggat runt om bland bloggarna jag läser, källan till detta är bloggen Bara Sara som utmanar att blogga på ny bokstav varje dag. Kika in till henne för att hitta vidare till fler bokstavsinlägg. Jag tar och hakar på idag när bokstaven i fokus är G.

G som i GRABBAR, mina älskade små troll som på bilden ovan grabbar tag i varandras händer när de sitter och ser på bolibompa. G som i GLAD att jag blivit medlem i fabriken! G som i GODMORGON, för det är det väl? och även namnet på en badrumsserie, på ett möbelföretag, som jag jobbar med denna vecka. G som i GRR att min knakiga rygg och trasiga vrister åter gör sig påminda och ett besök hos naprapaten blir nödvändigt idag. G som i GARN som jag hoppas att jag får ägna kvällen åt.

G som i Goodbye och på återseende!
//Sandra

7 kommentarer:

Cathrine ab imo pectore sa...

Vad roligt att du hänger på! Härligt inlägg om goa grabbar och fyndigt avslut med goodbye!:-) Ha en fortsatt fin dag!!

eddy sa...

hej. kul att du gillade mina sockor. dina monster är ju fullkomlgt underbara! kram från eddy

Queen of Kammebornia sa...

Gud vad Glad man blir av en så fin Gullig bild på G. Kram!

Melody and M.E sa...

Så söt bild... en sådan man skulle vilja ha på väggen!
Melodys matte

Karin sa...

Hej! Gulliga grabbar och vad kul att du också är med i utmaningen nu, Karin

Maria O. sa...

Vilken gullig bild! Precis som Melody skrev, den skulle göra sig jättefint på väggen.
Kram Maria

Galenskap och lite allvar sa...

Knubbiga små barnhänder...åhhh såååå gulligt och fint! Kan bli kanonfin tavla!

Onsdagskram Veronica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...