måndag 2 januari 2012

Ojoj, vilket namnsdagsfirande!

Sveas namnsdag idag! :) Hipp hipp hurra!

Firar namnsdagen med utlottning av te!

2 presentpåsar kan bli dina...

... för julen varar väl ända fram till påska?


Här i huset har vi även idag fejjat på så det står härliga till, fönster har putsats, lådor dammsugits, leksaker sorterats, tvätt har struktits och ytterligare ett omöjligt skåp har organiserats och så har mannen bakat bröd! Hejja oss :) Så eftersom vi nu röjer bort det gamla så tänkte jag bli av med dessa tepåsar.


För er som tycker att julen varar ända fram till påska, eller som bara är lite sugna på te och inte bryr sig så mycket om att julen faktiskt är över för den här gången... Eller om du bara känner att du är Glad, Ovanlig, Duktig, (l)Juvlig, Underbar och Lycklig. Jag har två presentpåsar över! (För det blev lite fel... Den ena påsen innehåller en prototyp där det är ett helt "kuvert" istället för "hängare" och den skulle ha haft den andra påsens påsförslutare...)

Lämna en kommentar så kan de bli dina!
På trettondagen åker de ner i kuvertet och skickas, men vart!?
Vinnare har utsetts, GRATTIS Ingela!

Kram "Svea"

5 kommentarer:

Frida sa...

Verkar bli jag då om ingen annan nappar! :)

Frida sa...

Verkar bli jag då om ingen annan nappar! :)

Stina Lilja sa...

Kram!

Ingela sa...

Oj, lite sent...men Skåne ligger ju ganska långt ifrån Sundsvall...

sveas punkt. sa...

** Bättre sent än aldrig säger jag och min enväldige Jury tilika man och GRATTIS Ingela!**

// Sandra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...