måndag 9 januari 2012

Början på det nya livet?

A får illustrera början på det "nya livet"
Vardag igen och det är nu som nyårslöftena börjar gälla på riktigt!
  • Mer vatten, mindre kaffe, mer rörelse, mindre fika... Låter inte så svårt va?
Lagom till att detta ska sättas i verket så suktar jag efter sällskap och likt en "social torped" (ett fantastiskt uttryck som min chef myntat) bokar jag upp dejter på löpande band (några fler än vanligt iallafall). Och snart drar ju kyrkis, babysång och andra aktiviteter som brukar vara kopplade till fika, igång igen! Men jag får se det som en utmaning, mannen och jag är överens om att vi ska ta nya tag med mat och träning och jag vill ju inte vara sämre än honom så det är bara att bita ihop! :)

Hur ser dina nyårslöften ut?

Hoppas du får en härlig dag,
 // Sandra :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att det var julledigt för träningen denna vecka, men nästa vecka kör vi! // Malin

Edith och Jag sa...

Hej och tack för din kommentar! Så kul att du hittade till mig. Jag blev ju förstås nyfiken och tittade in till dig och jag kommer säkert tillbaka. Lyxigt du har det med syrum. Själv har jag en arbetshörna där jag både jbbar, pysslar och syr och det är inte så dumt det heller.
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...