fredag 20 januari 2012

Hemma hos... en smygkik

Villa Farm, byggår 1964

Jag fick ju frågan om jag inte kunde visa lite bilder från vårt hem... Jo, visst svarade jag och frågade vilka rum ni var intresserade av. Vardagsrum har fått två röster och kök en röst, hittills...

Men jag vill inte göra något slarvigt, förhastat och ogenomtänkt. Tar detta på största allvar så bilderna kan dröja lite i väntan på bra ljus och rätt fototillfälle och jag ljuger om jag säger att jag inte kommer att vilja "piffa" lite extra också, men det får vi skylla på arbetsskada ;) Nästa fredag lovar jag att följetongen "Hemma hos" börjar, vilket rum som blir först ut får tiden utvisa. Sålänge bjuder jag på en exteriör bild, när huset ligger inbäddat i massor av snö. Bakom fönstrena på övervåningen är vårt vardagsrum, ett av mina favoritrum!

Vilket är ditt favorit rum?

Mysig fredag önskar jag,
// Sandra

1 kommentar:

Edith och Jag sa...

Så spännande med "hemma hos". Den följetongen vill jag inte missa.
Mitt favoritrum ... tja efter tre år i det här huset så är jag fortfarande kär i det så att välja ett favoritrum är svårt men det får nog bli köket.
Trevlig helg!
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...