lördag 2 juni 2012

Skärpning!

Finfina ljusstaken VISKA från IKEA


Jag borde skämmas, jag är verkligen urusel på att följa upp vissa spår här på bloggen, insåg det när en kollega som läst undrade hur det hade blivit i hallen... Hmm, just ja, kommer ni ihåg att jag i slutet på februari ville ha tips på hur vi skulle göra om vår hall. Har inte tänkt så mycket på det men det kanske är fler som undrar? För ett tag sedan så beslutade vi att vänta med det till hösten, nu vill vi lägga vår tid på att fixa utomhus.

Dockhuset är ett annat projekt som jag inte fullföljt, eller jo huset är färdigmålat och tapetserat och vore det inte för att familjen inte hade en tråd på kroppen så skulle de egentligen bara kunna flytta in. Det ska visst vara dåligt väder även till veckan, vem vet kanske tar jag mig i kragen och syr några små plagg... Lovar att visa det på bild snart.

Sedan var det ju det där med kalas och firande av bloggens halvårsdag, jag slängde ut frågan om det skulle vara fiskdamm eller ponnyridning, fick även förslag på ansiktsmålning... Hmm, hur genomför man det så här virtuellt? Näe, fiskdamm får det bli, (=give away) kika in nästa helg så får vi se om just du får napp!!

Nu ska jag smita ner i syrummet och sy en sommarduk och lite kuddar till altanen så att det är fix och färdigt när sommarvädret gästar oss nästa gång. Ljusstaken VISKA kommer att matcha fint!

Hoppas du har en toppenfin lördag, min ska avslutas med personalfest minsann! :)

// Sandra

1 kommentar:

Mamma med ambitioner sa...

Usch och fy...eller tack fina du :)
Jag är precis som du. Har flertalet gånger skrivit om saker jag sedan lovat uppdatera men glömt bort eller varför inte ...förträngt.
Hos mig gäller det bilder, recept och utmaningar. Kanske kan bli ett inlägg vad lider.
Ha en toppen personalfest.
Kram Kristina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...