onsdag 11 januari 2012

Utmärkelserna haglar, de nominerade är...

Det var det värsta, jag har gått o fått en award!
Det här följebrevet kom med awarden:

* * *
Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste” och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man fått utmärkelsen ska man göra följande:
  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
  • Skriva ner de fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare…
* * *

Tack! Jag känner mig ju ganska ny i blogvärlden, har ju bara hållit på i 1½ månad så jag har väl inte helt och riktigt hunnit skaffa mig så många "Liebsters" än. Men får man en så fin utmärkelse efter så kort tid så känner jag att jag måste ta det här på allvar! Tack fina Viktoria, vad gulligt att du tänkte på mig! :)

Då var det 5 bloggar då, men ingen award utan en motivering!
Den blogg som jag följer absolut mest är Hildas Hem, massor av vackra bilder, finfina pyssel och recept. Bakom den bloggen står en människa med ett så stort och varmt hjärta! Men, Hildas Hem är överkvalificerad för denna award...
  1. Så i dess ställe ger jag awarden till Pastill, som också är en fantastiskt fin och mysig blogg! Fina illustrationer, tårtor utan dess like och en del virkning! Det gillar jag!
  2. Nästa utmärkelse vill jag ge till Nilsonska huset, för Jenny är den första utomstående att kommentera mina inlägg och som sedan följer mig och alltid är så uppmuntrande, TACK!
  3. Tredje bloggerskan att få en award blir Ciber, nyss kollat in bloggen men känner tjejen bakom och det är en riktigt skarp Wordfeudare, glad tjej och en hejare på platta paket!
  4. Camilla på Tuffa Viktor får den fjärde awarden för vilken mamma behöver inte en award, särskilt när man renoverar hus, har två blöjbarn och dessutom ska hinna med att blogga!?
  5. Right back at ya! Viktoria på Elvira Spekulerar, klart du ska ha en award till. För att du har en mysig blogg och dessutom en av mina följeslagare!

Så hoppas jag att awarderna fortsätter att spridas!
    // Sandra

5 kommentarer:

Jenny sa...

Weeeii =)
Tackar, tackar, tackar!

Cissi sa...

Åh, tack så mycket!
Måste klura lite på vilka jag ska skicka de vidare till då.
:)

Malin på pastill.nu sa...

Tack snälla söta du, vad fint du skriver! Blir tokglad :-)

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Tack snällaste du!

Kram Victoria

Camilla sa...

Tack söta Sandra! Nu har jag äntligen haft tid att ta mig an utmärkelsen! Du kan ju kika in hos mig vid tillfälle..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...