onsdag 5 mars 2014

Tips på rolig app

Appen "Waterlogue" kan göra konstverk av...
... ett vanligt päron!

Jag tycker att det är skoj att fota, gärna lite närbilder men jag fotar nästan bara med mobilen. Den är ju alltid tillgänglig och så finns det så mycket roliga appar för att redigera bilderna! Min senaste favorit är Waterlogue som gör dina bilder till aquareller! Ett vanligt päron kan bli riktigt snyggt! Funderar på att beställa en förstoring på canvas av någon bild, ska bara ta den perfekta bilden...

Har du något tips på någon bildredigerings app som jag bara inte får missa? Detta är ämligen sådan bra "paus underhållning" när jag sitter och ammar lillfisen, och det gör jag ju några gånger varje dag!

//Sandra

2 kommentarer:

Rumpetuss sa...

Vilken kul app!!! Jag kör picsart, den gillar jag!!

Lina sa...

Ja men vad skoj! Ska jag absolut ta mig en titt på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...