lördag 1 mars 2014

Dripp dropp...

Virkade droppar till blivande babymobil!

Dropparna klara men osäker på upphäng...

Använd denna bild för att visa att du är en härmapa

Åh, det går ju typ troll i denna Härmapa ... Men lördagen har fortfarande någon skälvande timme kvar.  Jag fattar mig kort, jag skulle göra en mobil till lillkillen och blev inspirerad av alla moln och droppar som syns på instagram, i tidningar, bloggar, ja typ överallt. Pysselbolaget blandandra har en fin, men virkare som jag är så ville jag virka den istället... Har virkat dropparna men osäker på om jag ska virka molnet, sy det eller bara böja till en kemtvättsgalge..?  Sååå, en sen halvdan apa blir det för min del. Vad har du att bjuda på?

// Sandra

Läs mer om Härmapan här, du som vet hur det går till kan lämna länk till ditt bidrag nedan!


1 kommentar:

physalis sa...

Hej! Såg din fina molnmobil när jag googlade rynt idag. Undrar om du skulle vilja dela med dig av mönstret till dropparna? Maila isf gärna philipsson.anna@gmail.com.

Vänligen,
Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...