måndag 17 juni 2013

Härmapan - som försvann...

Stockholms skärgård är vackert,
så vackert att det inte blev någon härmapa för mig...

 
Använd denna bild på blogg eller i inlägg
för att visa att du är en härmapa!

Välkommen till denna försenade Härmapa! Förseningen beror på att jag i mitten på förra veckan åkte till Helsingborg för två dagars jobbmöte. Fullproppad med information och superpeppad av alla trevliga möten med kreativa, glada kollegor så satte jag mig på fredag eftermiddag på planet mot Sthlm. Stockholm, inte Sundsvall för  i helgen var mannen och jag nämligen helt barnfria (första gången på 3,5 år) Vi bodde på hotell, tog det lugnt, tränade, åt gott, åkte skärgårdsbåt, flanerade på stan, shoppade lite, tog det lite lugnt, fikade, gick hand i hand, glassade (alltså åt fantastiskt god glass från stikki nikki) sov länge, turistade i Sigtuna och swisch så åkte vi och hämtade våra efterlängtade pojkar!!

Jaha, spännande tänker du men Härmapan då... Jaaa, det bidde ingen sådan för mig denna gång, inte mer än att jag precis klippt lugg igen och en liten decimeter av håret på längden, lite härmigt för en av möteshållarna i Helsingborg hade page med lugg och jag gillade verkligen hennes stil! (tyvärr finns inga bilder...)

Till dig som är en Härmapa säger jag, välkommen att lämna länk till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget nedan! För dig som vill veta mer om Härmapan klickar du här!

// Sandra


2 kommentarer:

dammråttor och rabarber sa...

Låter som helt underbara dagar! Viktigt att tanka batterierna ibland /Lisa

Unknown sa...

Glad midsommar !

Sportfotograf
http://www.sportfoton.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...