onsdag 23 januari 2013

Retronostalgi

Kommer ni ihåg?

Anita och Televinken på vinylsingel

hittade jag på loppis för 5 kronor styck!

Vad säger man? Sköna färger, former och jag blir iallafall alldeles glad och nostalgisk! Dessa vinylsinglar hittade jag på loppis förra veckan, fem kronor styck och i nyskick! Vi har ingen skivspelare så lyssna går inte, men hylla har vi så titta på dem går alldeles utmärkt! Nu står de på en  hylla i grabbarnas rum och bara är fina!

Fin onsdag på dig!
//Sandra

7 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Visst minns jag!!!! Underbart! Grattis till det fyndet :)

Kottekott sa...

Jättefina! man blir så glad över att bara titta på dem!

Eva sa...

Läckra!
Undrar om de där är 70-tal? Jag har (någonstans i källaren...lär dyka upp i rensningen som pågår...) en eller två kvar från min tid i Televinkens trafikskola på 60-talet, men jag har för mig att det är foton på Anita o Televinken på dem.
Lärde sig mycket gjorde man hur de än såg ut!:)

HönaPöna sa...

visst kommer jag ihåg... vilka underbara omslag!

Annlin:s sa...

Jag minns televinken. Jag var med i televikens trafikskola och det var så kul när det kom på posten.
Kram
Anneli

MammaElva sa...

Hihi, har hört en del om den där televinken men är inget som gick på TV när jag var barn. Men så härliga omslag! Man blir ju glad när man ser dem!

frupersson sa...

Jag var medlem i barnens trafikskola..och älskade skivorna!
Supernostalgi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...