torsdag 19 juni 2014

Fel tid och fel plats....

Cool pose med coolt halsband!



En, två, tre och ... många!


Jag är sämst på att packa! Helt usel, springer omkring som en yr höna och tror att jag är effektiv fast jag i själva verket tapar tråden på vad jag håller på med hela tiden... Dessutom blir jag så sjukt kreativ mitt i detta och ska göra armband, klippa av byxor till shorts, packa med garn för att göra än det ena än det andra... Mannen som är en packare av världsklass blir galen på mig... Men det bara blir så, det är som om jag tror att jag aldrig mer kommer att komma hem o kan pyssla eller att nu ska jag vara ledig och kan pyssla massor bara jag hinner packa med allt det... Hmm, igår kom det där över mig igen och jag råkade pärla en räv, eller två eller... några stycken!

Foxy midsommar på er!
//Sandra

6 kommentarer:

Stella sa...

Har också gjort de där rävarna med minipärlor som öronhängen. Roliga att göra:)

Susannesblogg sa...

Snygga rävhalsband! Roligt med olika färger.

sveas punkt. sa...

😃 undrar om det inte var det jag såg på instagram men inte hittade tillbaka till!! Tack för inspiration!

Rumpetuss sa...

Men vilka fina rävar!!! Å rabarber......mums!!!!

frupersson sa...

Coola rävar!

Frida sa...

Men åh vilka snygga rävar! Så enkelt men effektfullt, supersnyggt som halsband.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...