onsdag 26 februari 2014

Bästa pysslarna och veckoförsenad apa

-Mamma, vi är bästa pysslarna i familjen , visst då!?


Vill inte tråka ut någon med sjukdomsstatusen här hemma men jag drabbades av en liten släng magsjuka här i början på veckan... NU FÅR DET VARA NOG!! Schas alla baciller, bakterier och virus vi vill inte ha er!! Så den där härmapan får skjutas upp till lördag!

Men oro över att pysselnivån skulle sjunka här i huset när jag inte är kurant, är överflödigt. Stor är en hejjare på papper, sax och washitejp. På frågan vad han ville göra om vi skulle ta oss lite egentid han och jag utan lillebrorsor, så svarade han -Jag vill pyssla med dig mamma, med papper och tyg och vi ska göra minimellofigurer! Mammahjärtat brister nästan! I söndags innan min mage slogs ut så pysslade vi! -Mamma, vi är bästa pysslarna i familjen, visst då!?

Läs mer om härmapan här!

//Sandra

1 kommentar:

Rumpetuss sa...

Shas alla baciller!!! Härligt med pysselsugna barn, den bästa och mysigaste aktiviteten!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...