måndag 20 januari 2014

Apan är tillbaka!


Jajemen då är apan tillbaka, Härmapan alltså! Härmapan har pausat sedan november, men nu har lilla liten hunnit bli nästan 2 månader, jul och nyår har passerat och det börjar bli ljusare igen, då är det väl dags för härmapan också, eller hur!?

På lördag är du som är en Härmapa välkommen att delta i sammankomsten som går ut på att visa upp vad du "apat efter"/inspirerats av någon annan, det kan vara ett pyssel, snickarprojekt, foto, bakverk, hantverk... Grundtanken med Härmapan är att ge cred till den som inspirerat dig och samtidigt inspirera andra. Du gör ett inlägg på din blogg där du visar vad du gjort, länkar till den du apat efter, länkar till mitt Härmapaninlägg som kommer upp under lördagen samt att du använder Härmapans bild i inlägget. Sedan lämnar du en länk till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget som finns i mitt inlägg. På så vis är det fler som hittar till dig, till din inspiratör och till mig = bloggkärlek! Fortsättningsvis kör vi varannan lördag (jämn vecka), länkningen ligger öppen fram till nästa omgång så du två veckor på dig att delta men ju tidigare desto bättre!

Vill du läsa mer om Härmapan kan du göra det här. Alla är välkomna!

Har du ingen blogg men ett instagramkonto med öppen profil  kan du vara med genom att lämna en kommentar till mitt inlägg så att läsarna hittar till dig och på instagram lägger du upp din bild med #härmapan och @sveaspunkt!

//Sandra

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har längtat efter apan :-)
Hoppas ni har det fint med nytillskottet...
Får se om jag hinner få med ett bidrag till lördag.
Ha det så fint!
//Petra

Susannesblogg sa...

Kul! Jag har också saknat apan

MARIA sa...

hurra! då ska jag vara med! :D

Kottekott sa...

Jaaa!!! Apan is back!

Rumpetuss sa...

Välkommen tillbaka apan!!!

maria syr och så vidare sa...

Härligt! Jag är med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...