måndag 25 mars 2013

Inte så värst rosa...

Kuddfodral, stuvbit och skosnören

rosa, prickigt och det gör mig glad!
 
Egentligen så är inte jag så värst rosa. Det är ingen favoritfärg alls men nu kan jag inte låta bli. Jag har visat det gladblommiga kuddfodralet som jag tänkte sy en syjuntepåse av, i helgen hittade jag ett passande foder, i vitt och rosa prickigt, i mina gömmor och ett par rosa skosnören som nog ska kunna tjänstgöra som bärremmar...

Önskar dig en glad och fin start på påskveckan!
// Sandra

2 kommentarer:

frupersson sa...

Min mamma och pappa hade en elvärmedyna när jag var ung som låg i ett exakt likadant kuddfodral...nostalgi :)
Kommer att bli en perfekt glad väska.
Ha en go måndag!
Maria

CreandoPhoto sa...

Kommer att bli galet fint. Och precis lagom lite rosa för att bli bra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...