måndag 27 augusti 2012

Kvällsmys med busar och elefanter

Känner ni igen den här filuren?

Det är ju tut-tut som leker med Liten

Elefanta fick också följa med på en tur på lastbilen

Iallafall en stund till Stor kom och bestämde annat!


Jag vill inte riktigt kännas vid det men, hösten är här. Imorse var det bara 7 grader när jag åkte till jobbet och det kändes verkligen höstigt i luften. När jag åkte hem var det soligt och fint men sommar? Nej! Efter middagen tog busarna och jag en liten sväng till lekparken, Tut-tut och Elefanta fick följa med, de lastades bak på 3-hjulingen och fick åka både traktor och lastbil. Tappades och lektes med i sanden och är nu ganska smutsiga. Men vad gör väl det, de är bara att slänga in i tvättmaskinen och det är ju så skoj när de vill leka med sakerna jag virkar!

Mörkret har fallit, lampor tända, tror jag ska tända några ljus också och sedan mysa med lite virkning. Hur spenderar du din kväll?

// Sandra

Pssst! Vill du också virka en elefant? Kolla här!

1 kommentar:

frupersson sa...

Dessa underbara elefanter!! Jag tror att min nästa ska bli orange...för att fira in hösten ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...