måndag 27 februari 2012

Borta med vinden..?

En stackars utblommad tulpan...


Måndag igen och allt är som vanligt... I helgen har vi varit till svärföräldrarna, mamma har shoppat, pojkarna varit på äventyrsbad och pappa åkt skidor. Alla nöjda och glada! Mannen och jag var även på föreställningen "Ljust och fräscht" med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström, mycket roligt och träffsäkert! :) Har du Ljust och fräscht hemma?

Nu hoppas jag på en solig dag så fräknarna får en chans att gro,

// Sandra

1 kommentar:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Det låter som att ni har haft en härlig helg. Den föreställningen skulle jag kunnat tänka mig att gå på också, jag gillar Fredrik Lindström och Henrik Schyffert.

Här hemma är det blandad kompott, vi är inte åt det ljusa och fräscha hållet.

Ha en fin måndag

Kram Victoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...