tisdag 17 december 2013

Elefantsnuttis

Virkad elefantsnuttis
 
Med fluga och välkomnande famn

Blev klar precis innan finaste lilla liten kom!
 
En bra kompis i bilbarnstolen här tillsammans med ugglemössan!


Precis dagarna innan liten tittade ut blev elefansnuttisen klar. Jag har virkat den ungefär som pellefanterna i min mobil, men i denna använde jag inget extra stöd i huvudet då den ska vara krambar, samt att jag virkade fast öronen i farten istället för att sy i efterhand. Adderade ett  par kramiga armar och en liten fluga! Själva snutten virkade jag som en gigantisk ruta i stolpar!

Kika in till Husmorsskolan för fler bidrag till Syföreningsmötet!

Kram, Sandra

4 kommentarer:

jonna d sa...

Helt underbar!! Älskar den verkligen.
//jonna d

Fiff sa...

Grattis! Och snuttisen är fantastiskt fin!

maria syr och så vidare sa...

Stort grattis till er fina pojk! Ett mirakel varje gång! Underbart! Kram Maria

Malin på pastill.nu sa...

Så himla gullig! och snuttisen är jättefin, såklart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...